Logo Martin Menswear

Jan Ontwerpt, al weer een aantal jaren geleden, het logo voor Martin Menswear. In dit ontwerp is er voor gekozen om het woord 'menswear' niet in het logo op te nemen. Het logo wordt zo krachtiger, beter toepasbaar en het merk 'Martin' wordt sterk gecommuniceerd. Het logo is op verschillende manieren in het interieur en op de gevel van de winkel toegepast.

 

 

Twee versies

Het basislogo bestaat uit een woordmerk en een vignet. Naast deze horizontale versie is ook een compact logo gemaakt waarbij het woordmerk in het vignet is opgenomen. Dit biedt meer mogelijkheden voor de toepassing van het logo.

• Het compacte logo op de Martin Menswear tas

Jubileum

Jan Ontwerpt voor het 25 jarig jubileum van Martin Menswear een speciale toevoeging bij het logo.

• Het jubileum logo van Martin Menswear

Jubileum advertenties

Jan Ontwerpt ook de jubileum advertenties die niet alleen in de krant geplaatst worden maar ook in de winkel. Lees hier meer over…